Äntligen

fungerar internet igen. Tänk vad beroende man blir av tekniken? Jag var jättestressad under em för att det inte fungerade. Vad gjorde jag tidigare då det inte fanns? Faktiskt är jag så gammal att jag kommer ihåg när det var nyhetens behag. En kommunikationsminister gick ut hårt och sa att det var en modefluga. Det var tider det....

Äntligen har Bell kommit till oss. Hon är jättegullig och det fungerar bra med barnen.

Har varit på arbetsutskottet till IFN idag. det fungerar så att alla ledamöter adjungeras ca en gång om året för att få insyn om hur beslutsprocessen fungerar när det rör myndighetsutövning mot enskild. Det var väldigt mycket individärenden. Utan att säga för mycket så kan jag efter denna korta tid krasst konstatera att det är vissa gator som är särskilt mycket drabbade av detta. Drabbade eller oförmögna kan ju såklart ifrågasättas.

Nu måste jag fortsätta skriva på C uppsatsen. ligger en hel del efter.

Kommentarer