Snöar

gör det för fullt här i Västerås idag. Är strax påväg till en liten sammankomst inför Rikstinget i sommar som skall avnjutas här i stan. Jag och några till skall försöka skapa en positiv upplevelse och känsla omkring hela arrangemanget.
Igår kväll var det årsmöte i lokalavdelningen. Det var trevligt. Inte större diskussioner förutom det som rörde medlemsavgiften. Slutade med att detn skall vara oförändrad tillsvidare.

Jag hade definitivt glömt hur det var att vara höggravid. Orken tar tvärt slut, sömnen är minst av allt god och magen tar i överallt. Är inte speciellt smidig längre. Fast trots allt är jag glad att bebben håller sig i magen några veckor till. Är i v 31 just nu och har snart passerat "kuvösveckorna". Det är jätteskönt.

Jag har fått en hel del artikeluppslag den här veckan. Skall försöka ta mig tid och formulera ner dem som färdiga artiklar också.

Nästa fredag är det en omtenta som jag borde göra. Vore skönt att få den kursen helt avslutad. Det är lite jobbigt när det ligger restmoment kvar. Jag hade planerat att jag skulle hinna så mkt dessa få veckor som är kvar innan bebis anländer men, orken tryter så mkt just nu att det blir nog knappt hälften av vad jag planerade. Det är väl bara att inse att någon annan styr dagordningen just nu.

Kommentarer