Farsdag

Har varit i Jönköping och firat fars dag. Tack snälla svärföräldrar som bjöd på en fantastiskt trevlig middag med god mat och trevliga människor. Det kan man leva på länge.

I morse var jag ordentligt trött när väckarklockan ringde. Fick åka till mormor tidigt och hämta två barn som sovit där. Det blev tidigt eftersom den stora började skolan tio över åtta. Men det har gått bra.

Det krävs lite organisation att rodda en familj med 6 hemmavarande barn.

Fick lära mig idag att det faktiskt finns de som läser min blogg. Ibland när man sitter för sig sjäv och skriver så tror man att ingen läser. Det är lätt att använda bloggen som en dagbok och bara vräka ur sig just de man känner för stunden. Men det som skrivs står ju där öppet för alla. I fortsättningen skall jag försöka vara varsam och inte bli för uppeldad när jag skriver saker. Fast andra sidan så är slätstrukna bloggar ganska trista att läsa.
Jag vill ändå passa på att be om ursäk om det är någon som känner sig trampad på tårna. Det har absolut inte varit min avsikt.

Kommentarer