Det man inte vill höra..

Fick ett samtal från en go nära vän. Utan att hänga ut henne så var det en information man inte vill ha. De flesta kvinnors mardröm. Håller nu tummar och tår för att allt är bra med henne. Härhemma planerar jag för fullt inför barnvälsignelsen för Emma med efterföljande fest på söndag. Det kommer bli fint och en trevlig fest hoppas jag. Ska försöka orka ta en promenad till förskolan. Mitt dumma ben vill ju inte alltid vara med. Idag är första dygnet utan råttgift. Fick remisser på provtagning som ska göras om några veckor. De vill undersöka om proppen var en engångshändelse av oturskaraktär eller om jag måste fortsätta med blodförtunnande. Politiskt är det saker på g i Västerås. De rödgröna har svårt att försvara sitt beslut om skolomställningen. Om jag förstått det rätt så växer kritiken ute på berörda enheter.

Kommentarer