Tidig morgon

Barn förstår inte alltid det här med helg och hur skönt det kan vara med sovmorgon. Ska väl inte klaga för om några år får man väl vara glad om de är uppe till lunch.

Håller som bäst på att avsluta studierna samtidigt som jag skolas in i nya jobbet. Jättespännande men, fritidssysselsättningsproblem lär jag inte ha på ett tag. Jag försöker rensa bland uppdragen men det är svårt.

Ett av de första projekten är att rekrytera kundrekryterare. Känner du någon som är duktig telefonpratare eller är du själv intresserad så hör av dig.
Jag har kontaktat arbetsförmedlingen i ärendet men det är som alltid i byråkratiska organisationer lite trögt.

I min andra lilla hobbyfirma finns nu vårens makeup nyheter i webshoppen. Just nu 15% rabatt.
Registrera dig, logga in och fynda! http://www.amanda.agestav.marykay.se


Kommentarer