Hemma igen

Hemma igen efter två intensiva men roliga Stockholmsdagar. Först partifullmäktige och sen utbildning för alla på EU listan. Många trevliga knadidater har mitt parti. Ska bli riktigt roligt med valrörelse.

Försökte nominera min fina man till Mix megapols pappa-barn plan men windows 8 och jag är inte kombatanta ordentligt så precis när jag skulle skriva motiveringen försvann formuläret. Jag blir så trött när tekniken inte fungerar. I alla fall så får ni gärna nominera honom. Det fantastiska jobb han gjort med barnen under min sjukdomstid förtjänar en uppmuntran.

Jag efterlyser fler männsikor som  vill engagera sig i Europaparlamentsvalet. Man kan engagera sig via sociala medier eller rent praktiskt att hjälpa till vid kampanjaktiviteter mm. Allas insatser behövs för att göra ett bra val. Om du är intresserad eller vill veta mer så får du gärna inboxa mig på amanda@kristdemokraterna.se så berättar jag mer. Sverige är en stor valkrets i detta val så det spelar ingen roll var i Sverige du bor. Vill du hjälpa till via din blogg, facebook eller twitter så behöver du inte heller bo i Sverige. Hör av dig så fort som möjligt.



Kommentarer