Morgonchock och kvällslugn

Började morgonen med att få en smärrechock. I tidningen Aftonbladet kunde man läsa följande;

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17616610.ab

Chokladen kommer ta slut år 2020. Det får inte hända! Jag tog en tur på em till närmsta mataffär och bunkrade upp lite så att jag klarar mig de närmsta dagarna.

Annars har jag ägnat dagen mest åt att studera hårt inför testet på fredag. Det är mycket att hålla i huvudet.

Nu ikväll har jag varit på intervju med nomineringskommitten för kommunfullmäktigevalet i Västerås. Det var bra och relevanta frågor. Blir spännande att ta del av deras resultat så småningom.

Ett par som jag käner fick sitt 3:e barn igår. Stort Grattis till dem. Gossen vägde nästan 5,3 kg. Det vägde inte våra 3 första barn tillsammans. Men det är skillnad på att få prematurer och att föda ett fullgånget barn.
Jag återkommer om det senare.Har länge funderat på att skriva en bok i ämnet men har inte fått ihop det tidsmässigt.

Nu ska jag fortsätta läsa på till fredagens test.

Kommentarer