Resultat so far

Efter en vecka som dessutom innehållit nyår så är viktresultatet minus 1,4. Det är en bra start på en lång resa. Det tar tid att komma i den form man vill. Jag hade som ambition att vara i mitt livs form i slutet på januari då andra halvlek av livet börjar. Den ambitionsnivån har spruckit tack vara denna höst. En höst fylld med olika virusinfektioner så träningsmässigt har det varit katastrof mot vad jag vill. Har inte förrän nu fått motivation att ta tag i kosten men nu har jag den och då kan ingenting stoppa mig.
Belönade mig själv med att måla om naglarna blå med glitter.

Imorgon startar verksamheten igen och det skall faktiskt bli skönt. Det är inte alla dagar det är trevligt med lov. Vi klagar över resultaten i den Svenska skolan så har vi den lägsta undervisningstiden i Europa och lov hela tiden. Åtminstone känns det som det. Det är inte lätt som förälder när man har 5 veckors semester att få ihop 10 v sommarlov, 2 v jullov, 1 v sportlov, 1 v påsklov och 1 v höstlov. Plus 3-4 studiedagar och någon klämdag här och där. Vi har ändå turen att vara två men tänk alla som är ensamstående och försöker få ihop tillvaron.

Kommentarer