Firat

Idag har vi firat de fina tvillingarna som fyller 11 år imorgon,Jag kommer ihåg att jag tänkte när jag låg på Sös att jag inte ville att de skulle födas på Norges nationaldag. Varför vet jag inte. Måste ha varit alla hormoner som spelade ett spratt. Men i alla fall så var det den 18:e som de föddes.
Jag testade att göra en sockerfri tårta. Lite kokossocker fanns med i receptet och en dadeltryffelsmet som fyllning. Dadlar är söta i sig så det blev väldigt gott. Missade dock att ta en bild på den.

Nu på kvällen har jag suttit och förberett mig inför veckan och kanske framförallt morgondagen. Vi ska prata budget och prioriteringar. Inte helt lätt. På investeringssidan så kommer det stora satsningar men på driftssidan blir det ett kärvt år.

Nu ska jag sova några timmar. Inleder morgondagen med en intervju i Västerås närradio.


Kommentarer