Fredagsmys

Fick en flaska prosecco i present idag. Detta pga vi hade frånträde av vårt gamla hus. Det är ju alltid med blandade känslor man lämnar något men i grunden tror jag att det är rätt och var ett rätt beslut. Just nu är vår lägenhet överbelamrad med saker. Vår inglasade terrass som vi skulle sitta och njuta av kvällssolen på är belamrad med kartonger och saker som vi på något sätt behöver göra oss av med.

Annars har dagen innehållit mest planering av nästa veckas stora kommunkonferens som Kristdemokraterna har. Då är vi lokala värdar för arrangemanget. Det ska bli superkul.

På min facebook sida skrev jag ett aprilskämt i morse. Det var inte så många som gick på det mer än min kommunalrådskollega från centerpartiet men, det var rätt kul. Är du inte vän med mig där så skicka en förfrågan så får du läsa.

Sysselsättningsproblem kommer jag inte ha några i helgen. Har massa handlingar att läsa till på måndag och kartonger finns det ett oändligt antal att hantera.

Önskar alla bloggläsare en trevlig helg!

Kommentarer