Nyttigt mellanmål

Jag kämpar med det har med mellanmålen. Är ovan med det. Men det är nödvändigt när man tränar. Jag får ofta blodsockerfall på eftermiddagen och då är det lätt att man tar till några snabba kolhydrater för att snabbt justera blodsockret. Men det är inte det smartaste att göra. Men idag sitter jag och petar i mig det här.

Rivet äpple med kanel och lite naturell kvarg. Jag är definitivt inte någon kvargälskare men har gått på myten att det är bra..så jag härdar ut. Jag försöker intala mig att det är glass men det går sådär. 

I alla fall har träningen so far gett resultat. Inte så mkt som jag hade önskat på vågen men 3 cm mindre midjemått är glädjande! Jag tillhör de som har behov av att se resultat på mågot sätt för att inte ge upp. 

Vi åkte en sväng till stan för att tvätta sängkläder. Möttes av en fluginvasion hemma. Det var inte kul. Men nu har vi satt upp flugfångare så hoppas att vi slipper dessa oönskade gäster. 



Kommentarer