Testar ny design

har haft samma på bloggen sen jag startade blogga. Dags för lite förnyelse.
Det är inte någon större hit att försöka tentaplugga det sista när man blir väckt halv fem av ett barn som är sjukt. Varför drabbas barn alltid av någon form av magsjuka när tvättmaskinen för närvarande är ur funktion??
Vi har renoverat golvet i tvättstugan och inte haft tillgång till att tvätta sen i måndags. Nu börjar det märkas. Vi är ju trots allt några stycken som lever under samma tak.

I alla fall fick jag färdigställt ett par artiklar. en om pensionärerna och en om företagsamma kvinnor. Får väl se om det finns någon tidning som vill publicera dem.

Blir nog inte något tentaskrivande för min del imorgon. Känner mig inte helt kry i kistan och mina planer för den här dagen rann ut i sanden. Jag får väl hoppas att jag kan skriva en resttenta i slutet av oktober om inte något annat trevligt dyker upp.

Kommentarer