Bryssel 2014

Stort grattis till Lars Adaktusson som vann Kristemokraternas provval till Europaparlamentet. Tack alla för mitt eget stöd. Fick en hedrande 15:e plats. Är jätteglad för det.
Europa är viktigt och Sverige har och bör spela en viktig roll i den Europeiska Unionens utveckling. Om jag skulle få förtroendet att representera Sverige i EU så är ett stort område att arbeta med trafficing. Vi kan aldrig acceptera att kvinnor ses som en handelsvara.

För övrigt har jag varit med och sålt fastigheter idag. Inte varje dag man får skriva på köpebrev på miljonbelopp. Det blev en god slant över till Stiftelsen och samtidigt en bra affär för företaget som köpte.
Blev i samband med det bjuden på en god lunch på Kajplats 9.

Nu ska jag försöka koncentrera mig på tentan imorgon om vetenskaplig metod.

Kommentarer