Återvändardag

Sitter på tåget som precis börjat rula mot Stockholm. År på väg till Riksdagens återvändardag så detta måste ju vara det så kallade återtåget :-)
Har inte hunnit blogga på flera dagar. Kom hem i söndagskväll från intensiva dagar i Göteborg. Innehållsrika och bra. Det är roligt att träffa många trevliga människor på samma ställe.

Det blev en stressig morgon när alla skulle iväg samtidiigt till olika ställen. Maken hade dessutom förberedelser för ett seminarium och det är två sjuka på jobbet. Bara det kan vara lätt stressande. Igår lanserade regeringen en ny reform för småföretagen. Äntligen skall det bli enklare att få hjälp med höga sjuklönekostnader. 

Jag hann inte få i mig någon frukost och inte något kaffe. Jag blir ett monster på morgonen utan kaffe. En fd sambo till mig föreslog att jag skulle få det intravenöst under natten i förebyggande syfte :-)


Kommentarer